godziny pracy urzędu:
Pn.: 8:00 - 16:00, Wt.-Pt.: 7:00 - 15:00
ul. Racławicka 12
32-200 Miechów
tel.
41 39 10 000
powiat@miechow.pl
Strona główna/Powiat/Aktualności/Program doskonalenia kompetencji pracowniczych

Program doskonalenia kompetencji pracowniczych

6 Września 2007

(...) "Ciągłe doskonalenie kompetencji pracowniczych, jakości zarządzania i jakości usług - wyzwanie dla urzędów powiatowych w mobilnym społeczeństwie wiedzy". Powyższy akces to efekt akcji obejmującej swym zasięgiem województwa: małopolskie podkarpackie i śląskie. Celem jest przebudowa obecnego systemu zarządzania we wszystkich instytucjach, m.in. w urzędach administracji samorządowej i podległych im jednostkach, zgodnie z aktualnymi wymogami formalno-prawnymi i unijnymi. Organizatorami przedsięwzięcia są: Biuro ds. Rozwoju i Funduszy Strukturalnych Starostwa Krakowskiego i Zakład Ekonomii Stosowanej UJ w Krakowie. Obecnie trwa faza przygotowawcza projektu polegająca na zbieraniu ankiet pracowniczych ze starostw powiatowych z ww. jednostek terytorialnych. Uzyskany materiał posłuży do rozpoznania oczekiwań i zakresu uczestnictwa w bezpłatnych studiach podyplomowych i specjalistycznych kursach i szkoleniach, jakie będą organizowane w ramach wspomnianego projektu. W miechowskim starostwie większość pracowników wyraziła chęć udziału  w planowanych formach doskonalenia zawodowego.

/Ryszard Nasada, rzecznik prasowy starostwa/

do góry